zaterdag 19 maart 2011

Avondland | Jûntiidslân



















Avondland


de dagen gingen lengen
en jij kwam langs
je nam me mee over water
en bracht me naar het land
waar het gras groener was
de stoep op straat lag
en de klok rondhing
onder de keukentafel

en je vertelde me over liefde
god en werkelijkheid
en hoe het één is
in jou en in mij
en je verhaalde over meer
en over hoe dat minder is
totdat alles op is
er niets meer is

en ik wist dit is mijn avondland
hier wil ik de zon zien ondergaan
in dit zichzelf verterend wil ik zijn
waar schimmel sneller groeit dan kool
het water kouder is dan bier
en bloemen groeien in de goot
daar draag ik licht


------------------


Jûntiidslân


de dagen begûnen te langjen
en do kaamst del
do naamst my mei oer it wetter
en brochtst my nei it lân
dêr’t it gers griener wie
de stoepe op ’e dyk lei
en de klok omdingele
ûnder de kokenstafel

en do ferteldest my oer leafde
god en werklikheid
en hoe’t it ien is
yn dy en yn my
en do ferhellest oer mear
en oer hoe’t dat minder is
oant alles op is
der neat mear is

en ik wist dit is myn jûntiidslân
hjir wol ik it ûndergean fan de sinne sjen
yn dit harsels fertarrend wol ik wêze
dêr’t skimmel hurder groeit as koal
it wetter kâlder is as bier
en blommen groeie yn de goate
dêr draach ik ljocht


© Ineke Wolf

1 opmerking:

  1. En na die avond kwam de nacht en dan toch ook weer die dag. De dagen zijn nog niet op, echt niet!

    BeantwoordenVerwijderen